Comunicare neinspirata pe bani multi. Foarte multi!

jubliaExemplu: Jublia, Tackle it sau Fight it! (un fel de: “Si lupta, si.. da-i!”)

E cat se poate de evident ca a existat entuziasm, amuzament chiar, din partea celor care au realizat-o, au avizat-o, au platit-o.

Numai ca, de data aceasta, telespectatorii-potentiali clienti n-au fost de aceeasi parere. Dimpotriva. Iar cand publicul “te faulteaza”, nu doar ca arbitrul n-are ce face, dar te retragi singur “cu coada intre picioare” cum se spune.

Caci, tocmai despre picioare e vorba. Mai exact, despre ciuperca piciorului. D’oh!

 

[Click pe imagine ca sa vezi produsul in actiune :D!]

 

Intre cele mai scumpe minute de publicitate in America, sunt cele “gazduite” de pauzele finalei la fotbal american, Super Bowl.

O companie din sanatate (Valeant Pharmaceuticals) si-a spus ca da lovitura de gratie, desi avea picioarele ranite 🙁 

Publicul n-a empatizat cu gelul salvator (Jublia). Nu i-a placut nici vocea din off, nici textul copywriter-ului si, cu siguranta, nici  ideile de mancarimi, intepaturi, senzatie de arsura, basici, pe care produsul le poate cauza. “Precum reclama”, au declarat criticii din publicitate. Statisticile din social media sunt si mai triste. Nu le citam, in schimb sugeram:

Nu incercati asa ceva pe propria piele! La comunicatori ne referim 😉 Efectele secundare in comunicare pot fi mai grave decat cele ale produselor.

Sau, daca sunteti de parere ca si publicitatea negativa tot awareness se cheama, indrazniti! Cand iti este insuportabil sa fii “anonim”, sa fii antipatic e deja… curat-strategie, neicusorule!

 

Categorii: Greseli in comunicare | Semn de carte | Urmareste comentariile | Comenteaza | Trackback URL |

Adauga un comentariu

Tu ce parere ai?
  1. *
  2. *
  3. *
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days