Creativitate vs. manipulare: un studiu de.. imagine sau despre (re)branding in industria fast food (Chipotle)

logo_chipotleLantul de restaurante mexican, Chipotle – specializat in burritos si tacos, care opereaza in Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Franta si Germania are, in perceptia Lot Comm: marketing, PR, comunicare de nota 10. Sau, in alte cuvinte, este un exemplu de comunicare strategica, integrata, asertiva de nota 10. Un exemplu lucrat in detaliu. De la angajamentul-misiune oglindit in sintagma “Food with Integrity”, reflectat in eforturile de a folosi ingrediente organice si carne de la animale crescute in mediu si mod cat mai naturale, la denumire – “chipotle” este unui soi de ardei uscat, afumat, la logo, strategie, tactici si instrumente de comunicare. Cel mai nou exemplu este un film de animatie, cunoscut (si usor de gasit de motoarele de cautare 😉 dupa indiciul “the Scarecrow”, ce merita mai degraba urmarit decat povestit: [click image to play] original Si parodierea poate fi o dovada a succesului, in acest caz fiind o parodie reusita (sursa: funnyordie.com): remake Creativitatea nu este o noutate in asociere cu Chipotle, mesajul si solutia ingenioasa pentru redarea lui fiind rasplatite in 2012 cu Grand Prix la festivalul Cannes Lions pentru un alt clip animat, “Back to the Start”: back to the start Industria fast food fierbe la foc iute. Interesant de urmarit in ce masura strategiile, tacticile vor raspunde eforturilor de rebranding pe care le putem remarca, simti, analiza, gusta – daca vreti, in direct. // Postare de pe LOT Comm & Partners Facebook. fb_chipole Un articol interesant referitor la “povestea Chipotle”: What does “the Scarecrow” tell us about Chipotle?

Carmen Orzea, PR Strategist

Categorii: CSR, Imagine, comunicare| Etichete: , , , , | Semn de carte | Urmareste comentariile | Comenteaza | Trackback URL |

Adauga un comentariu

Tu ce parere ai?
  1. *
  2. *
  3. *
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days