Politicile de resurse umane pot fi copiate, insa modul in care comunici brandul de angajator iti asigura unicitatea.
Employer Branding:
- 35% crestere a gradului de implicare a angajatilor
- 89% crestere a calitatii candidatilor
- 76% dintre angajatori mentioneaza reputatia de angajator si imaginea companiei ca factor principal in atragerea candidatilor potriviti *
- Vizibilitatea si gradul de atractivitate ca angajator – principalele provocari ale companiilor care nu reusesc sa atraga talentele potrivite *
- Gasirea si angajarea celor mai buni / eficienti angajati si loialitatea acestora = reducerea costurilor
- Angajatii devin ambasadori ai brandului si head-hunteri de incredere
Obiective:
- Maximizarea potentialului de promovare oferit de politicile de resurse umane
- Dezvoltarea brandului de angajator
Beneficii:
- Motivarea angajatilor
- Investitie sustenabila cu ROI in rata de retentie si eficienta angajatilor, in maximizarea atractivitatii fata de forta de munca valoroasa
Consultant de specialitate: Dana Tudor, dana@lotcomm.ro
[*Universum Branding Insights 2011; surse imagini: www.prisma-world.ch si thesocialrecruiter.net]