Employer Branding: comunica unicitatea pentru a atrage, motiva si mentine angajatii valorosi

EB1Politicile de resurse umane pot fi copiate, insa modul in care comunici brandul de angajator iti asigura unicitatea.

Employer Branding:

  • 35% crestere a  gradului de implicare a angajatilor
  • 89% crestere a calitatii candidatilor
  • 76% dintre angajatori mentioneaza reputatia de angajator si imaginea companiei ca factor principal in atragerea candidatilor potriviti *
  • Vizibilitatea si gradul de atractivitate ca angajator –   principalele provocari ale companiilor care nu reusesc sa atraga talentele potrivite *
  • Gasirea si angajarea celor mai buni / eficienti angajati si loialitatea acestora = reducerea costurilor
  • Angajatii devin ambasadori ai brandului si head-hunteri de incredere                  

 

Obiective:

  • Maximizarea potentialului de promovare oferit de politicile de resurse umane
  • Dezvoltarea brandului de angajator

EB2

Beneficii:

  • Motivarea angajatilor
  • Investitie sustenabila cu ROI in rata de retentie si eficienta angajatilor, in maximizarea atractivitatii fata de forta de munca valoroasa

Consultant de specialitate: Dana Tudor, dana@lotcomm.ro

[*Universum Branding Insights 2011; surse imagini: www.prisma-world.ch si thesocialrecruiter.net]

Categorii: Imagine, comunicare | Semn de carte | Urmareste comentariile |