Increderea consumatorilor in celebritati

In America, increderea in recomandarile celebritatilor pentru diverse produse sau servicii se situeaza pe ultimul loc, potrivit unui studiu al agentiei de social media marketing, Zocalo Group.

consumer trust

Mai pe romaneste:

  • 80% dintre consumatori au incredere in recomandarile prietenilor apropiati
  • 73% in cele ale unui membru al familiei
  • 39% in sustinatorul unei marci 
  • 30% in “sfatul expertului” si
  • doar 4%* in recomandarile celebritatilor

Nici nu-i asa de mirare, cata vreme unele ar promova.. aproape orice. Iata doar 10 din ele

La noi, ce parere aveti, cum stau lucrurile?

Categorii: Imagine, comunicare| Etichete: , , | Semn de carte | Urmareste comentariile | Comenteaza | Trackback URL |

Adauga un comentariu

Tu ce parere ai?
  1. *
  2. *
  3. *
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days