LOTComm&Partners crede in impactul mesajului.. ingenios

 „Caricaturile vorbesc despre lume intr-o modalitate inedita. Ilustreaza realitatea   ingenios, creativ. Transmit un mesaj de efect. Cu acelasi ochi, atent la detaliul care face diferenta, LOT Comm&Partners –  o echipa de consultanti cu vechime de peste 15 ani “in exercitiul” comunicarii, marketingului si PR-ului, (“certificati” de Universitatea Bucuresti, departamentul de specialitate), comunica pentru dumneavoastra! Ingenios. Creativ. Prin mesaje de impact”.

 

 

Album caricaturi D'ale romanilor... (Alexandru Lincu)
Alexandru Lincu (Ally) a debutat inca din studentie si a abordat   de-a lungul anilor diferite tehnici, desenul alb-negru, color, colajul etc, neramanand fidel niciuneia, explorand mereu alte si alte posibilitati de expresie. Personajele sale sunt diferite, intruchipeaza nenumarate „calitati” si se comporta in conformitate cu „vremurile” din care sunt coborate pe hartie. Si desi tematica abordata este foarte variata, albumul este unitar, un intreg care vorbeste clar si cu mult umor despre noi si „d’ale noastre”, cu bune si cu rele. El include o parte dintre caricaturile publicate, premiate sau participante la expozitii, precum si cateva inedite, gasite printre schitele autorului.

  „Caricaturile vorbesc despre lume intr-o modalitate inedita. Ilustreaza realitatea   ingenios, creativ. Transmit un mesaj de efect. Cu acelasi ochi, atent la detaliul care face diferenta, LOT Comm&Partners –  o echipa de consultanti cu vechime de peste 15 ani “in exercitiul” comunicarii, marketingului si PR-ului, (“certificati” de Universitatea Bucuresti, departamentul de specialitate), comunica pentru dumneavoastra! Ingenios. Creativ. Prin mesaje de impact”.

Ne-am bucurat sa putem asterne aceste randuri pe una dintre primele pagini ale albumului de caricaturi „D’ale romanilor…” apartinand lui Alexandru Lincu (1948-2010), scriitor, traducator si caricaturist pentru ca la LOTComm&Partners credem in puterea cuvintelor si a imaginilor, dar si a sensurilor duble sau ironice pe care acestea le poarta uneori cu sine; tocmai de aceea conteaza sa fii atent si sa intelegi mesajul transmis, astfel ca actul comunicarii sa fie corect si eficient. Umorul este parte integranta a comunicarii publicitare de foarte mult timp. Astfel, o caricatura, odata cu ingeniozitatea „poantei” sale, transmite un mesaj catre un anumit public, apeland, de obicei, la mentalitatea sau la mostenirea culturala comuna. Multe dintre caricaturile lui Alexandru Lincu pot deveni purtatorii de cuvant ai unor branduri care opteaza pentru utilizarea umorului in comunicarea cu publicurile lor. O alegere indrazneata, riscanta, dar si atragatoare in acelasi timp. Caci important este sa „te prinzi” ca sa intelegi legatura cu acel ceva extraordinar al brandului care sa te determine sa-i fii fidel si sa-i adori imaginea.

Ne-am bucurat, spuneam, sa fim parte integranta a acestui proiect pentru ca este un prilej unic de a demonstra in practica puterea comunicarii dincolo de cuvinte, prin intermediul imaginilor si umorului.

 

 

Categorii: Activitati, proiecte culturale| Etichete: , , | Semn de carte | Urmareste comentariile | Comenteaza | Trackback URL |

Un raspuns

  1. […] Dupa cum, intre primele referiri despre comunicare, am vizat mesajul ingenios si o forma in care poate fi exprimat cat se poate de sugestiv: caricatura (LOTcomm&Partners crede in imactul mesajului… ingenios). […]

Adauga un comentariu

Tu ce parere ai?
  1. *
  2. *
  3. *
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days