Lumea (si a comunicarii, marketingului, publicitatii) dintr-o perspectiva diferita

Din punct de vedere uman – in general vorbind – si profesional, in particular…

www.luminiincetate.ebloguri.ro

din febr

Despre si pentru… altfel de oameni:

  • care vor sa fie ei insisi, nu sa se antreneze pe diverse cai si prin diverse mijloace pentru a fi mai credibili in ce vor sa para;
  • mai discreti, nu zbatandu-se pentru a prinde prim-planul;
  • mai preocupati de fond, decat de “machiaj”.

Dintre randuri..

Lumea imaginii – o lume lipsita de continut

De sub preocuparea – chiar “obsesia” uneori, a imaginii, cu atat mai mult de sub “stridenta” – intr- un fel, in altul sau mai multe, “tipa” lipsa de.. continut. Ca sa nu mai spun ca si atrage atentia asupra ei.

Inregimentat, consumator si trist?

Din picioare pana-n cap si din cap pana-n picioare, pe parti – luate si separat, si impreuna, omul zilelor noastre e un „agregat de nefericire”. Sau e determinat sa creada astfel, pentru ca un om multumit si firesc, un om rational, cu atat mai mult un om cu adevarat implinit, nu e un consumator interesant, receptiv, usor de “aburit”cu imagini, vorbe goale si promisiuni desarte.

Ce-o fi mai descumpanitor?

  • sa accepti o lume “pe care n-o poti schimba”, acceptand-0, desi pari a nu fi impacat cu ea,
  • sa nu faci ceea ce tine de tine pentru ca lumea sa fie “macar putin mai altfel” sau
  • sa te autoamagesti cu gandul ca lumea asta, “a ta”, e in regula sa fie si cea a copiilor?

 

Info: Carmen Orzea, PR Strategist

Categorii: Activitati, proiecte culturale, Imagine, comunicare | Semn de carte | Urmareste comentariile | Comenteaza | Trackback URL |

Adauga un comentariu

Tu ce parere ai?
  1. *
  2. *
  3. *
  4. Captcha
 

cforms contact form by delicious:days