“Publicitatea pentru medicamente: un risc”

tv5.06.2014: Declaratia apartine consilierului pe probleme de sanatate Vasile Cepoi si a fost facuta in cadrul Conferintei Colegiului Farmacistilor din Romania. Publicitatea pentru medicamente, sub orice forma, fie OTC, fieĀ suplimente alimentare, orice alta forma, dupa parerea mea nu este in beneficiul populatiei. Nu aduce niciun beneficiu pentru sanatate, este un risc. Din punctul nostru de vedere, al sistemului de sanatate, al medicilor si al farmacistilor, aceasta aduce doar dezavantaje.

Dupa parerea mea, toate produsele care contin substante medicamentoase nu ar trebui sa faca obiectul publicitatii. In cazul in care poate fi prea restrictiva aceasta abordare, se poate face publicitate, cu conditia sa nu spui doar avantajele, ci si efectele secundare si riscurile la care se expune pacientul, a aratat medicul. [Sursa: AGERPRES; imagine: businessmagazin.ro]

Categorii: Industria farma si de sanatate | Semn de carte | Urmareste comentariile |