Revlon si L’Oreal “sub asediu”

Companiile de cosmetice pot folosi aproape orice ingrediente in produsele lor – chiar chimicale asociate producerii cancerului sau tulburarilor endocrine.

Multe companii lanseaza formule noi pentru a inlocui conservantii care elibereaza formaldehide, cum ar fi DMDM Hydantoin sau cele 4 tipuri de parabeni care cauzeaza tulburari endocrine:

  • DMDM Hydantoin 
  • Butylparaben 
  • Isopropylparaben 
  • Isobutylparaben 
  • Propylparaben

Revlon si L’Oreal pastreaza formulele initiale, expunand consumatorii riscului.

Una dintre cele mai mari organizatii pentru protectia mediului, Environmental Working Group (EWG) – specializata in cercetare si initiative referitoare la ingrediente toxice, subventii pentru agricultura sau responsabilitatea sociala a companiilor, a initiat o petitie prin care urmareste interzicerea ingredientelor daunatoare pentru sanatate folosite de catre Revlon si L’Oreal.

In doar 4 zile, s-au strans aproape 50.000 de semnaturi, iar pana in 10 octombrie tinta este de 75.000.

De partea lor, companiile sunt devotate actiunilor de responsabilitate sociala.

logo_revlonRevlon – obiective CSR / corporate CSR:

Siguranta: oferirea de produse de inalta calitate, sigure si eficiente pentru consumatori, iar pentru angajati a unui mediu de lucru sigur.

Social: imbunatatirea vietii femeilor prin produsele Revlon si eforturi filantropice

Etica: practici de afaceri etice

Criterii de conformitate: produse si spatii de lucru care indeplinesc si chiar depasesc standardele in vigoare la nivel global

Mediu: reducerea impactului asupra mediului al activitatilor desfasurate, operatiunilor specifice

logo_loreal

L’Oreal

In 2006, L’Oreal Paris a lansat programul Women of Worth pentru a celebra femei obisnuite care isi urmeaza pasiunea adevarata si doresc sa faca diferenta. L’Oreal Paris le sustine pe aceste femei prin cresterea vizibilitatii cauzelor pe care le reprezinta si acordarea de grant-uri. In fiecare an sunt selectate si premiate 10 femei pentru eforturile lor extraordinare de a sustine comunitatea.

L’Oreal Paris doneaza cate 10.000 $ fiecareia dintre aceste femei. In plus, una dintre ele (Women of Worth Honoree) va fi aleasa prin vot deschis in 2013 Women of Worth National Honoree, iar cauza ei va primi o donatie suplimentara de 25.000 $.

[Sursa imagini: www.revlon.com si www.lorealparisusa.com]

Categorii: "Crize de comunicare" si gestionarea lor, CSR, Din lumea femininului, Industria de frumusete, Noutati, opinii.. si altele, Stiri| Etichete: , , , , , | Semn de carte | Urmareste comentariile |