„Speranțe la cutiuță”: Elmiplant, Farmec, Vichy

Anotimpurile femininului: frumusețea naturală reînnoită

Ce diferențiază versiunile propuse (promise) comercial?

Elmiplant e mai suavă, un subtil joc cooperant între masculin și feminin, și un imbold irezistibil: ca să arăți așa cum te simți! Pe de o parte, susține mesajul brand-ului: ești în formă, trebuie să și ARĂȚI pe măsură, dar „se riscă” un pic, câtă vreme etapa din viață pe care o țintesc e cu tot felul de provocări, stări de indispoziție…

Promisiunea Farmec pare că se vrea integrată unui ritual deja existent. Femeia stăpână pe ea, împăcată cu sine, căreia îi prinde bine un transfer de încredere dinspre o actriță (…) și căreia îi propune un plus de „speranță gero-VITALĂ!”

Vichy, în schimb,aruncă mănușa sfidător. E singura care își permite substantivul ascuțit ca un verdict necruțător: îmbătrânire! Activ nu e suficient, superactiv să fie! Și LiftACTIV!

Așa cum în ranița bărbatului luptător cu vitregiile vieții stă în așteptare… bastonul de mareșal, în trusa-cu-speranțe a femeii, sfidată de trecerea timpului, dar necedând fără luptă, e musai să fie, gata armate, fiole sau creme cu formule, inevitabil, INOVATOARE!

Cât despre asemănări, materialul integral e aici

Categorii: Industria de frumusete | Semn de carte | Urmareste comentariile |