Vodafone în dizgrație

Rebrand-uit in Vodafone (ca prin preluare, ca prin „integrare”, conteaza mai putin), si-a asumat o provocare directa. Rosu intens si campanii care mai de care mai vizionare. Ai putea sa spui, pentru tineri cu capul in nori care se arunca cu acelasi entuziam in virtual, ca si oamenii de afaceri spre accesorii care sa le confirme public succesul. Au lucrat dupa toate regulile marketingului si PR-ului dichisit, cu reclame, oferte si proiecte faine, foarte bine articulate pe publicurile vizate si obiectivele de brand (implicit de business). Mai de curand, s-au lasat prinsi in mrejele siliconului si…latexului, imi vine sa spun – desi protagonistii povestilor de brand sunt echipati intr-un material sintetic, in trend prin SF-uri, cu chipuri dragute sau populare, unele destul de prezente prin show-biz. Poate pentru a ne lua ochii de la realitatea imediata?!

O realitate deloc confortabila pentru marca si companie… Cititi continuarea aici.

Categorii: "Crize de comunicare" si gestionarea lor | Semn de carte | Urmareste comentariile |